top of page

Schilderles op maat, iets voor jou?

Wil je graag privé gecoacht worden bij het tekenen en schilderen, of heb je een specifieke workshop-vraag voor jouw (kleine of grote) gezelschap? Woon je op Texel of kom je als bezoeker op het eiland?

Graag kijk ik met jou welke vraag je hebt en welk aanbod ik je kan geven. Denk bijvoorbeeld aan privé-coaching per maand: we hebben 1 'live' contactmoment van 1 uur per maand, op een locatie naar keuze. Dit kan in mijn atelier zijn, bij jou thuis, of op een inspirerende buiten locatie. We bespreken je werk, technieken worden gedemonstreerd, je krijgt opdrachten en al je vragen kunnen worden gesteld. Daarnaast hebben we die maand via WhatsApp contact over je vorderingen. Deze vorm van begeleiding kost €50,- per uur. Klik hier voor aanmelding of meer informatie.

Ben je op vakantie op Texel, alleen of met vrienden? In overleg stel ik een gestructureerd programma samen waarbij er veel aandacht is voor techniek en het tekenen en schilderen naar waarneming. Dit kan in mijn recent verbouwde, ruime atelier plaatsvinden in onze stolpboerderij nabij Den Hoorn. Maar we gaan ook op pad, naar het strand, de bossen of de Hoge Berg, om daar te werken. Je kunt je eigen teken- en schildersmaterialen gebruiken, desgewenst kan ik hierin voorzien.


18 weergaven0 opmerkingen

Recente blogposts

Alles weergeven
bottom of page